FN-förhandlingar pågår

Bon soir.


Det har varit lite aktivitet här på sistone men desto mer aktivitet i livet. 

Först och främst, William Spetz föreställning var magisk. Han överträffade alla redan skyhöga förväntningar med god marginal. Han är fantastisk och föreställningen var fantastisk. 

Sedan förra onsdagen har jag firat min älskade kusin, jobbat, tränat och pluggat en hel del. Just nu befinner vi oss nämligen mitt uppe i det årliga FN-rollspelet med 2 dagar kvar att avverka. Det är otroligt spännande och roligt vilket gör att jag vill prestera lite extra. Nu är dock min hjärna färdig för dagen och jag ska plöja igenom några sidor i boken jag läser för att slappna av lite.

Jag är idag också extra stolt över alla världens kvinnor. Jag är varje dag stolt över oss, men idag tänker jag på oss alla en extra gång. Vi äger.❤ 

Kommentera här: