Mot vinter & snö, mot sol & värme

Jag har en riktigt bra känsla i kroppen, och ser fram emot våren som komma skall. Skolsituationen är hektisk men absolut möjlig att ta sig igenom. FN-rollspelet närmar sig, vilket är både nervigt och väldigt roligt. Simskolan drar igång igen och det blir många nya barn att lära känna. Jag och min partner Sofia har planerat terminen och det känns som att vi verkligen är på banan. 
 
Jag och familjen ser också fram emot sportlovet, då vi sticker till Idre igen och ska kika på skicross-tävlingarna, åka skidor och bara mysa tillsammans. 
 
#från förra årets tävlingar
 
Jag och min syster har ytterligare något som verkligen gör våren extra härlig. Efter påsklovet beger vi oss till en av våra favoritplatser - Fuerteventura - för en vecka med sol och bad. Det förtjänar verkligen min syster. Ska bli underbart att resa tillsammans vi två, och bara ha en massa kvalitetstid. 
 
#bilderna är tagna under den senaste resan dit, vintern 2014
 
 

Kommentera här: