About motivation

Det är så mycket som pågår nu vilket gör att bloggen inte prioriteras... Det är skola, familj, vänner, jobb och andra problem som tar upp ens tid. Bloggen är min lilla baby på något sätt, och känner mig dum när jag inte skriver. Ofta känner jag att jag vill skriva av mig, men i det flesta är det något som jag bara vill ha för mig själv. Därför blir det tomt på bloggen...

Just nu känner jag mig så extremt less på allt som har med skolan att göra. Jag är så tacksam för att ens ha möjlighet att gå i skolan, men ingenting är roligt at the moment. Ämnen som jag egentligen gillar är lika tråkiga som andra och jag vet inte varför jag har sådan fruktansvärd olust till allting. Vi har mycket inlämningar som ska in de kommande veckorna och jag sätter mitt liv på att jag kommer skriva dem i sista stund. Hoppas att jag kan få en gnutta motivation snart, det är rätt så behövligt.

Nu ska jag lägga mig i ett bad för att koppla bort alla stressmoment och bara kika på Gossip Girl. Det får mig alltid in a better mood.

Ta hand om varandra, kram. <3

#såg Zara Larsson på Liseberg förra helgen, det om något var magiskt.

Kommentera här: