Crocodile Dundee 2

Hejhoj!

Jag och my family sitter och kollar på tv atm. Okej, padre sover men resten!

Idag har jag varit på stan med Tilda. Vi hade det ubertrevligt som vanligt och vi hittade julklappar som vi var ute efter. Hon hittade till sin familj och jag hittade till mamma. Har bara lite kvar att köpa, några smågrejer att lägga till. 

Vi har även julpyntat hemma idag. Det blev så fint och mysigt och imorgon är det ju första december. Måste kolla julkalendern också, det blir man aldrig för gammal för!

Jag tänkte knåpa ihop en liten wantieslista/önskelista och visa er. Får se om den kommer upp nu eller imorgon. Det är lite saker jag skulle vilja ha men önskar mig kanske inte just allt i julklapp!

Nu kollar jag på en av favvisfilmerna: Crocodile Dundee 2!!

Hörs sen då. Puss och kram.





Kommentera här: