London calling

Hello my lovely readers!

Idag är en förbannat bra dag!
Gissa vad jag har gjort? Bokat en resa till London, tjohoooo!
Åker i slutet på Maj i 4 dagar. Totally awesome <3

Det är jag själv som tagit reda på all fakta. Vilket flyg vi ska med, vilket hotell vi ska bo på, hur vi kommer till och från flygplatsen och hur vi tar oss runt i London. Jag har researchat så himla mycket och skrivit ner allt i ett dokument på datorn! 
Skitstolt är jag faktiskt, varken mamma, pappa eller syster har engagerat sig utan mer tyckt jag skött allt så bra. 
Nu ska det sparas pengar!!

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Bokningarna och sökandet av Londongrejer har tagit upp hela dagen. I backen har jag inte varit heller då det blåste supermycket. 
Jag och syrran har varit och badat också, mucho skönt!

Nu ska jag mysa vidare, hej så länge. :)


Kommentera här: