2014

GOTT NYTT ÅR!

Jag hade tänkt göra en tillbakablick på 2013 men jag hinner och orkar inte det innan 2014 är här! 

Vi har ätit västerbottenpaj, parmaskinka, ostkex och melon som nyårsmiddag. Supergott!
Vi brukar äta oxfilé men iår var ingen sugen på det så vi körde på annat. Hela familjen har tröttnat på kött faktiskt. Vi äter mycket hellre kyckling och fisk. 
Jag vill börja laga mer mat hemma och jag tänker testa massa vegetariska rätter bl. a. även om jag inte är veggie! :)

Julle är jätterädd men har han fått lugnande tabletter. Jag önskar så att fyrverkerier var förbjudna.. 

Okej, vad ska jag göra under 2014?
- Jag ska sätta igång med träningen ordentligt!!
- Äta hälsosamt så min mage och jag mår bra.
- Testa nya saker och hitta på äventyr.
- Resa och njuta.
- Laga mat mer och gå ut med Knorren mer.
- Ta hand om mig själv och inte stressa för mycket över skolan.

Hoppas ni är nöjda med ert 2013 och ser fram emot 2014!!<3

PUSSSSSSS

Detta var 1 Januari 2013..






Kommentera här: