Årsresumé 2012

Tänkte också göra en årsresumé på året som gott, kommer dock inte ihåg så mycket!

1. Kom precis hem från Thailand
2. Fyllde 13
3. Hmm...kommer inte ihåg något på våren, tröttsam och tråkig period då jag blev osams med några och det blev ganska stort bråk en stor del av våren
4. Liseberg med klassen sen avslutning
5. Grekland
6. Mer sommarlov
7. Började högstadiet
8. Ganska lätt höst enligt mig, rann på som det skulle
9. Avslutning
10. Julafton
11. NYÅRSAFTON (idag)

Jag tycker 2012 var ett bra år, iallafall 1 + 2 och 4-11, synd att punkt 3 pågick så länge! Det har nog förändrat mig lite som person och jag vet nu vilka jag kan lita på och inte, tyvärr är endel människor väldigt falska och det tycker jag är synd.

Nyårslöften 2013:

Var bra i skolan
Lita inte på falska människor
Börja motionera, beach 2013 nästa!


Kommentera här: