October 7th

Tja tja bloggen.

Hur ser livet ut såhär på höstkanten då? Jo, jag jobbar på med massa härliga barn i skolan. Jag hänger med familjen, och mina vänner såklart. Jag tränar lite då och då, jag och Michis har ju för tusan varit på spinning, och så tittar jag en massa på serier också. Nya avsnitt av mina Chicago-serier har äntligen börjat släppas, nya säsongen av Springfloden förgyller mina söndagskvällar, och så väntar vi ivrigt på Svartsjön, Blindspot och Riverdale också. Vilken jävla panghöst. 
Idag har inte varit en dålig söndag. I födelsedagspresent av mina gullegrisar blev jag bjuden på spa, och idag var dagen! Först njöt vi av hotellfrukost, och sen... Vi badade i stora poolen som var fylld med olika massagestrålar, vi badade i lilla varma poolen, vi slappade i hängmattor, i ljus- och mörkerterapirum (på varma vattensängar dessutom) och så bastade vi i flera bastus och doppade oss i en isvak. Svårslaget kan man säga. Tack mina hjärtan!!
Utöver det har jag mest slappat. Tagit en kort springrunda, promenerat med vovven och ätit järpar med brunsås och lingon som söndagsmiddag. Snart börjar Springfloden, så nu är det hög tid att röra sig mot soffan! 
#här kommer lite blandande bilder från senaste tiden
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera här: