Pyssel

Tjenispenis!

Jag håller på och pysslar lite. Jag gör såna kort som man har om man är typ programledare eller liknande om man glömmer av sig. Jag ska nämligen vara programledare/konfrencier (stavning) på tisdag för att då är det sångtävling på vår skola. Man tävlar klassvis och väljer en låt och sen ska man framföra den med sång, och instrument om man vill. Lite pirrigt att vara programledare för massa människor men det ska säkert gå bra. Vi är ju två programledare, kag och Jepser från min klass. Wihooo :)

Nu är det klart också att Micha ska följa med. Det ska verkligen bli superroligt. Hon har aldrig varit där heller så det ska bli kul att visa henne runt också. Vi blir borta i fem dagar. Nu får vi hoppas på bra väder, sooooool☀
Vi hörs😃

pic 1: korten
pic 2: campingstället från i somras


Kommentarer:

1 sanna:

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2 TJÄNA PENGAR + FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE:

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..



JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

3 TJÄNA PENGAR + FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE:

Låter 13 200 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..



JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

4 Mahtab - Tjejen som bor i Kanada:

Jag har också funderat på att göra en låt av Adele, men vilken?<3

5 Josefines.se:

Superfin blogg!!

Om du inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

6 SARAH CARLSTEN:

Ha en awesome måndag haha! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se kolla gärna in! ;)

7 TJÄNA PENGAR OCH FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE:

Låter 13 200 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..



JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

8 Mahtab - Tjejen som bor i Kanada:

Tack så mycket!

Jag har tänkt göra en cover på den låten men jag behöver öva lite mer på slutet så jag ska se om jag kanske spelar in den nästa vecka?<3

Kommentera här: