Happy

Slut på helgen för den här gången. Har haft en långhelg helt i min smak. Okej, den började väl inte så bra med feber, snuva och hosta på torsdagen. Detta blev dock bättre på fredagen vilket var tur då vi skulle sjösätta båten klockan 11. Vi jobbade hela dagen med båten i solskenet vilket var så himla härligt. Samma sak igår när vi seglade hem båten till vår hamnplats. Underbart väder och lite vind. 


Idag har jag suttit med min historiauppsats om Hitler ca hela dagen. Paus för lunch och vovvepromenader har det blivit och nu på kvällskvisten vankades det mors dag-middag med släkten. Lika mysigt som vanligt. Blev för en liten stund sedan klar med arbetet och kunde äntligen lämna in på Fronter. Är så tillfreds just nu när jag äntligen lämnat in allt som jag hade att ta ikapp efter att jag bytte inriktning mitt i den andra terminen. Jag kommer ihåg att jag drömde om att bli klar med allt innan skolavslutningen men visste inte om jag skulle hinna. Det gjorde jag och nu känns det så jäkla skönt. Att avsluta helgen med att känna sig stolt och glad är aldrig fel. 

Kommentera här: