To the movies

Hej hjärtan.


Ska strax fortsätta kika på ett avsnitt av Gossip Girl men ville skriva lite först. Btw, jag dör lite inombords av tanken på att det eventuellt blir en film av Gossip Girl. Amazeballs. 

Har haft en lugn helg som fortsätter i två dagar till. Igår var jag på gymmet efter att ha haft förkylning och hosta sen förra veckan. Sen träffade jag Tildis på stan och efter lite shopping åkte vi hem till mig och myste hela kvällen. Idag har jag pluggat massa körkortsteori, gjort min sista franskauppgift ever, tagit en cykeltur och haft lite tid för mig själv. När man är mensig och pms:ig behövs det extra mycket. 

Jag och syrran haffade precis biobiljetter till nya Pirates-filmen så den ska vi se imorgon kväll. Det ser jag fram emot! 
Sov gott.

#Grodan som jag träffade i onsdags.

Kommentera här: