To new beginnings...

Åh, hej!! 


Det var mer än länge sedan sist. Jag har njutit av sommaren så mycket jag kunnat och nu har hösten och allt vad det innebär dragit igång. Jag är peppad och glad över livet just nu, och hoppas att det fortsätter så.

Jag tänker att jag kör en liten summering av vad som hänt i mitt liv den senaste tiden:



Semestern med familjen på båten var magisk. Den svenska sommaren visade upp sin finaste sida för oss.

Har haft massor med kvalitetstid med mina hjärtan. Denna kväll strosade vi i Göteborg och åt italienskt. 

En annan kväll blev det istället häng på bryggan. Just den här kvällen kommer jag minnas länge. Vi fick nämligen chansen att överraska vår älskade vän T med en resa som vi länge drömt om att göra. London calling honeys!

Många promenader med mamma och Elsa har sommaren fyllts med. I de stunderna hämtar jag alltid ordentligt med energi och inspiration. Värdefull tid med min älskade familj.

Kick off med simskolan har vi också hunnit med. Kul och lärorik helg och mycket skratt med bland annat den här tjejen. Glad att jag lärt känna henne. 

Gårkvällen blev till en spontan dejt med A. Att prata om livet med sin bästis i solnedgången tappar aldrig sitt värde. 


Tack för den här sommaren. Jag tar med mig alla fina stunder in i den intensiva hösten som ligger framför mig.
<3

Kommentera här: