Skidor imorgon!!

Hejhejj!

Märkte nu att jag inte bloggade igår, lustigt för att jag har inte tänkt på bloggen alls igår och idag förrens nu!

Igår var jag iallafall med tjejerna och besökte kyrkogården för att hälsa på några nära för vissa av oss.
Sedan åkte vi hem till Anna och åt mellis, pluggade lite, fikade och tjejerna drack te, och sen sminkade vi varann och pratade massor såklart!!

Idag var vi först i skolan då och sen åkte vi till stan. Tilda & Anna shoppade fina grejer och jag och Alice var smakråd. Sen fikade vi på vårat älskade Linnéas<3

Imorgon är det dags för skidor och det ska bli såååå roligt. Bussen går tidigtidigt imorgonbitti så jag går och lägger mig efter Sofias Änglar.
Ska försöka komma ihåg att blogga på bussen imorgon för jag har två timmar dit och två timmar hem att fördriva. Blir säkert lite bilder också!

Puss&Kram


Kommentera här: