Recap

Jag blir gaaaalen på mig själv!!! Jag vill så gärna blogga men ändå blir det inte av....

Jag kan i alla fall börja där jag slutade förra gången.
Jag, syrran och kusin Emelie hade 4 underbara dagar i London med underbart väder och massa shopping. Lunch på italienska restauranger är vår grej och vi vräkte i oss vitlöksbröd och pasta.

När vi kom hem från London var det dags för min fasters 50-årsfest. Vilken lyckad kväll det blev! Så mysigt och fantastiskt uppstyrt av mina älskade kusiner!!

Skolan drog igång måndag 22/8 men det var inte särskilt jobbigt då min fina, fina korrespondent Sarh från Frankrike kom hit. Vi hade verkligen en så bra vecka tillsammans med massa skratt och roliga utflykter. Saknar henne himla mycket... <3

I fredags tog vi avsked av min älskade morfar. Så ledsam men så vacker dag. <3

I söndags var min första dag på jobbet som simlärare och åh så roligt det var. Är så glad över detta jobb!

Snart ska jag pallra mig till skolan och ikväll ska jag sitta barnvakt.

Vi hörs, pussar!

Kommentera här: