Priorities

Oj oj oj... För en vecka sedan skrev jag att jag inte hade något skolarbete som behövde göras och det var visserligen sant men denna vecka ser det inte lika lugnt ut. Matte-NP hela dagen imorgon, svenskaredovisning på torsdag, engelska- religion- och samhällsinlämning senast fredag respektive söndag. Känner dock att jag ligger relativt bra till, förutom med matten. Jag har inte pluggat någonting extra utöver lektionerna inför imorgon och jag kan varken statistik eller funktioner och grafer. Sannolikhet sitter inte heller i ryggmärgen. Om jag inte har en helt sned självbild så kommer jag ändå att få godkänt med mina kunskaper men jag blir ändå lite nervös. Ska plugga litegrann nu ikväll! 
 
I helgen tog jag dock det lugnt med plugget. Pysslade bokstavligt talat hela helgen i mitt rum. Målade väggar, snickrade ihop möbler och flyttade om. Resultatet blev dock väldigt bra! Nu saknas bara några tavlor. 
 
Nu ska jag äta lite jordgubbar och kolla på BL. Får klämma in lite matte i pauserna... Prioriteringar, you know...
 

Kommentera här: