The past & the future

Jag vill så gärna blogga och tänker på det varje dag men ändå får jag inte till det... Hur går det ihop?
Jaja, nu tänkte jag sammanfatta de senaste veckorna i alla fall.

- Vi kom hem från en underbar resa genom Göta Kanal för ett tag sedan. Det fina vädret var med oss näst intill hela tiden och jag bara älskar båtlivet.

- Jag träffade mina girlies efter några veckor ifrån varandra och det är alltid lika mysigt. Vi har solat, badat, ätit gott, fikat på berg, haft sleepover och kollat på OS.

- Ännu en saknad vän har jag träffat och hennes lilla söta hundvalp. Myspys i högsta grad kan jag säga.

- Jag träffade också mina älskade kusiner och åt en mysig middag tillsammans med dem och spelade kort.

- Simlärarutbildning stod på förra veckans schema och efter 4 dagar i Ängelholm har jag lärt mig väldigt mycket om allt vad gäller simning och lärande.

Idag beger jag och familjen oss till Norge och till Elverum med husbilen för att spendera lite tid tillsammans samtidigt som pappa ska jobba på ett event där uppe. Vädret bjuder inte på sommartemperaturer men att mysa i husbilen går inte av för hackor.
Vi kommer hem på söndag och på måndag är det äntligen dags att flyga över till London för fyra dagars shopping, god mat och lite annat med kusin Emelie och syrran.

Jag mår himla bra just nu alltså.

Kommentera här: