Familjemys

#ska klippa mig på onsdag och vill ha den där längden
Bonjour, bonjour, bonjour!
 
Nu var det länge sedan igen, kan inte förstå att det ALLTID blir så... 
 
En ny vecka har börjat efter en skön helg. I lördags promenerade jag och mamma med Elsa, hejade på kusinen som sprang ett lopp här i stan med min andra kusin Emelie och farmor och följde sedan med dem och kollade på min tredje kusins fotbollsmatch och sen stack vi till Ikea och åt lite lunch på MC. På kvällen gick vi till manifestationen för trygghet i stan. Väldigt mysig familjedag helt enkelt. Igår mådde jag sämre med förkylning och sura uppstötningar men tog ändå en prommis med Alice och åkte till Ikea igen med mamma, systeryster och hennes vän. 
 
Idag är bara förkylningen kvar vilket jag tackar gudarna för. Hade en mycket kort dag i skolan med endast en lektion och sen dess har jag varit på stan litegrann, pluggat och ätit middag. 
 
Nu ska jag möta upp A för ännu en promenad. 
 
Vi hörs och ses.
 
 

Kommentera här: