1st September 2015

Herrejösses. Hello... Jag heter Erika, kommer ni ihåg?
Recap:
x Sommarlovet slutade på ett jättebra sätt. Jag jobbade en hel del vilket var roligt för mig och för plånboken. Jag har haft en helt fantastisk sommar med så många fina ögonblick.
x Jag har börjat gymnasiet!! Jag trivs jättebra och känner mig nöjd med mitt val. 
x Jag har tagit vara på de sista sommardagarna genom att bada massor i poolen med girlsen och Emelie. My favorite thing to do.
x Jag har varit på Liseberg med tjejerna. Åkte så mycket roligt + den nya, Mechanica. Wohoooo! 
x I helgen jobbade jag lite mer och var på min farbrors supertrevliga 50-årsfest. 
x Jag har gjort lite härliga inköp. Skaffat mig lite höstkläder & skor. Inte dumt.


Jag hoppas att det är bra med alla er. 
Jag ska börja skriva lite här igen, antagligen, troligtvis, kanske...
Massa kramar iallafall. 
xoxo,
<3


Kommentera här: