Sökes: Helg (2 lediga dagar bytes mot 5 skoldagar, bra deal)

Alltså hej!!
Jag har så mycket i skolan atm, att jag skjuter upp mer än någonsin och trycker undan stresskänslorna och försöker att njuta av livet. Funkar det? Nä, inte något vidare bra. 
Men, livet går vidare och ibland får man sänka kraven på sig själv för att kunna andas lite mellan prov, inlämningar och redovisningar. 
Ikväll har jag tagit en stund off och hängt med mina älskade kusiner. Sedan bänkade jag mig framför sista avsnittet av Modus och snart ska jag somna för att sedan vakna av en väckarklocka. Är det bara jag som inte klarar av att höra väckarklockssignalerna i andra sammanhang än på morgonen? Får lite smått panik när jag hör dem i filmer rör liknande. Påminn mig inte att jag behöver gå upp imorgon, tack. 
Kramar till er. <3
#jag har en ny mobil och har därför inga bilder (förutom på saker man ska kunna till prov och grejer, wieee)


Kommentera här: