Snart över

Holaaa! 

Det var några dagar sedan jag bloggade nu. Har haft så mycket plugg efter skolan, läxor är faktiskt det enda jag gjort.. Efter imorgon har vi dock ingenting kvar, ska bli helt fantastiskt!! *glädjetårar*
Imorgon har vi prov i elektrokemi och det är inte enkelt. Får hålla tummarna att högstadiets sista prov går vägen...

Idag är det precis 14 dagar tills vi får sommarlov.. och 16 dagar tills jag, Emelie och vår farmor åker till London!!!
Vi bokade i måndags och jag är så glad.  Dessutom åker vår klass på skolresa nästa vecka för att tälta. Dagen innan avslutningen ska vi även spela paintball tillsammans! Sen är det student för kusinen också! 
Jag är så glad för allt som komma skall. Det väger verkligen upp allt plugg. 

Jag hoppas att ni mår bra en torsdag som denna. Xo xo. 

#From last summer




Kommentera här: