A new year is waiting...

Bon soir! 

Jag hade ett inlägg sparat i utkast som jag skrev för flera dagar sen, men självklart glömmer jag att posta det...

Hur mår ni och hur har julen varit?
Jag hade en jättemysig julaftonsvecka som spenderades med släkten i backarna och inne i stugan. Vi är fortfarande kvar uppe i fjällen medan större delen av släkten åkte hem för några dagar sedan.
Denna vecka har jag lagt skidorna på hyllan och tagit det väldigt lugnt. Promenerat med Elsa och kollat på skidor. 
Imorgon väntas ju nyårsafton och helt plötsligt börjar man reflektera över året som gått. Jag är väldigt nöjd med 2015, men ser verkligen fram emot ett nytt år som kommer att skapa nya minnen och lärdomar. Något som jag kommer att ta med mig från året som gått är definitivt resan längs Vildmarksvägen i somras. En underbar resa. 
Vi myser till det lite extra imorgon med gott att äta och dricka. Håller tummarna för att vovvisen inte är skotträdd så att alla verkligen kan ha roligt på tolvslaget. 

Kram på er och Gott Nytt År!



Kommentera här: