Novemberlov!

Heeeeeej!
Flera år sedan sist, typ..
 
Har haft mycket i skolan as usual och inte haft nån blogglust men nu kände jag för att skriva lite. Äntligen har vi fått höstlov!!! Det har varit så efterlängtat. Att få sova ut och hitta på vad man vill om dagarna ska bli så himla skönt och avslappnande. Vi behöver inte prata om att veckorna efter lovet kommer att bli superhektiska med lots of prov, inlämningar och redovisningar.. 
Men jag njuter såklart ändå!!
 
På senaste har jag varit på Gekås 2 gånger (!!), pluggat, tränat och kollat på Gossip Girl. 
Idag firade vi Tildas födelsedag. Hon fyller inte förrens på tisdag men jag ska eventuellt iväg över lovet så vi firade henne lite tidigare. Det var myspys<3
 
Nu kollar jag på Downton!
Hoppas ni mår bra och att ni njuter av lovet, ni som har det då alltså!
Xoxo.
#oldie
 

Kommentera här: