I julstämning.

 
Good evening!
Jag har verkligen haft en toppenfin helg. I fredags stannade jag en bra stund efter jag slutat, på konditoriet jag praoade på. Igår kväll åkte jag, A och T till Liseberg. Har inte varit där under julen på jättelänge.. Det var så himla fint, alla fina ljusarrangemang och julstämningen. Vi åkte massa karuseller och åt churros. Underbar kväll. 
Idag kom kussarna för julbak. Pepparkakor, lussekatter och knäck blev det. Sedan åkte vi för årets lillejul-firande hos farmor och farfar, tillsammans med hela släkten. Så otroligt mysigt, är så glad att jag har dem allihop.
Imorgon är det start på sista veckan med plugg för iår. Efter fredag är jag klar med alla ämnen för terminen och jag tror ni kan förstå vad jag känner. Oh ja.. Om en vecka är vi dessutom snart påväg mot värmen.
 
Ni får ha en riktigt mysig söndagskväll. Jag ska se på sista Maria Lang, otroligt bra deckare. 
Xo, xo.
 
 
 

Kommentera här: