Plz?

Hej på er!
 
Idag har jag mamma varit iväg och kollat på inredning. Vi ska möblera om här hemma hade vi tänkt så vi var iväg i massa olika butiker efter soffor bland annat och vi var självklart på Ikea! Vi är inte helt säkra på hur vi ska ha det ännu, men vi kommer väl på det i sinom tid. :)
 
Utöver det har jag inte gjort så mycket. Tagit det lugnt i soffan, ätit middag och varit ute med vovvis typ. 
Måste lägga fram kläder tills imorgon men jag har verkligen ingen lust alls att ha på mig annat än mjukiskläder.. Snälla Gud, kan du skynda på våren en smula, så jag kan klä mig fint i korta sommarklänningar och slitna jeansshorts? Plz! 
Tack på förhand!
 
Nu ska jag försöka rota fram något snyggt i garderoben. Vill använda mina sneakerheels men jag är alltid osäker när jag väl ska ut genom dörren. Kommer jag orka gå i dem hela dagen, kommer jag få ont i fötterna??
Önskar att mina fötter älskade klackar, men många säger ju att fötterna tycker om dem när man gått i dem ett tag. 
 
Hörs imorgon, hej!
#dessa var inte lite snygga, tänk med bruna ben och en grå långärmad klänning med knyt i midjan + ett stort halsband i massa färger, döör
Skorna hittar ni HÄR

cut-out-wedge-trainers-721069-29.jpg

Kommentera här: