- 31 fakta om mig

- Jordgubbar är det bästa jag vet
- Jag vill kunna göra jättefina naglar
- Jag vill bli antingen stylist eller driva en egen klädbutik när jag blir stor
- I femman (tror jag att det var) hade jag nackspärr varje dag i 1/2-1 år
- Jag älskar att umgås med min familj
- Jag älskar att kolla på Disney Channel och Nickelodeon
- Jag vill köpa helt galet mycket kläder i London
- Jag är trött på skolan
- Jag vill åka till värmen nu
- Min favoritfärg är vit
- Jag är beroende av lypsyl
- Jag gillar inte mina Johnny Bulls längre
- Just nu snöar det ute
- Jag älskar att baka
- Jag älskar att läsa tidningar, både lokala och sånna som Aftonbladet
- Jag tycker om Samhällskunskap
- Mitt favoritämne är idrott
- Jag får ont i fötterna av jättelåga klackar. Dem jag har står nästan orörda på hyllan.
- Jag vill ha en walking closet full med snygga kläder
- Jag älskar Gossip Girl
- Jag skulle vilja få in nya influenser i min klädstil
- Jag sminkar mig aldrig
- Jag älskar Ikea
- Att läsa böcker är så avslappnande
- Jag längtar efter ett badkar
- En av de mest avslappnande ställen jag vet är toaletten, helst i ett badkar med en bok
- Jag gillar inte att äta blockchoklad
- Jag vill vara vig
- Med min syster kan jag prata om allt med, även mamma och pappa
- Min släkt är underbar
- Jag har världens bästa vänner
<3

Kommentera här: