Life is short. Buy the shoes.

Good morning people! 
Redan måndag igen och en ny skolvecka startar för mig. Vi har långa sovmorgnar på måndag vilket är jätteskönt så har inte haft någon brådska idag inte. 
Efter skolan ska jag och girlsen till stan. Alltså det känns som vi ska till stan varje gång jag bloggar!! Haha.. 
Vi gillar att kika i butiker om ni inte visste det och barnbidraget har ju kommit nu. 

Igår flängde jag och mamma runt på stan hela dagen. Vi köpte lite smått o gott till köket bland annat. Jag kollade i himla många affärer men hittar varken höstskor eller snygga toppar, har letat jättemycket efter båda delarna känns det som men inget faller mig i smaken.. 
Det kommer ju säkert in massor med skor i september så får vänta lite och se, otålig.se. 

Ha en bra måndag, kramar!
#ootd




Kommentera här: