10 facts

- Jag längtar så in i bomben mycket till London.

- Jag tycker det ska bli jättekul att praoa.

- Jag kallar alltid mina bästisar och/eller tjejerna i klassen för tjejerna när jag pratar om dem med någon annan. Kallar dem det när jag pratar med lärare, släkten, andra vänner och bekanta. Alla vet väl vilka tjejerna är?

- Jag kommer aldrig att tröttna på jordgubbar.

- Jag älskar att läsa.

- Jag mår bättre med målade naglar.

- Jag har nästan alltid håret i en tofs. Saknar mitt långa hår då jag kunde experimentera mer, men är samtidigt nöjd med längden jag har. Det växer som attans som tur är.

- Jag älskar att campa (med husbil/husvagn).

- Jag är inte ett fan av strumpor. Jag tycker det förstör hela min outfit, men inte andras.

- Min hund är mitt livs kärlek. Oj vad jag älskar min vovve.






Kommentera här: