This.. or that..?

KLÄDER & SKOR
Klänning/Kjol
Byxor/Leggings
T-shirt/Blus
Tröja&Byxor/Klänning&Leggings
Jacka/Kappa
Högklackat/Lågklackat: Jag går nästan alltid i platta skor men högklackat är galet snyggt.
Boots/Sneakers
ACCESOARER
Halsband/Armband
Hängande örhängen/Pluppörhängen
Clutch/Handväska: En clutch i en fin färg är en outfithöjare medan en rymlig handväska är bra när man bär på många saker.
FÄRGER
Blå/Gul
Rosa/Grön
Svart/Vit: Jag känner mig mycket fräschare i vitt än i svart.
Orange/Lila
Röd/Brun
HÅR & SMINK
Lockigt/rakt
Uppsatt/Hängande: Jag trivs mycket bättre i uppsatta kreationer då jag hatar när håret kliar mot huden eller är i vägen.
Läppstift/Läppglans
Bronzer/Rouge
Mascara/Eyeliner
Foundation/BB-cream
ÖVRIGT
Hund/Katt
Morgon/Kväll
Sommar/Vinter: Jag älskar att både bada massor och äta jordgubbar OCH åka skidor och värma sig på ett mysigt café i skidbacken.
Höst/Vår
Julafton/Födelsedag

Kommentera här: