Lördag maddafakkas

Micha här era kingar!

Ville ha ett inlägg så jag tänkte, varför inte skriva ett själv? Nu ska ni få ett riktigt långt inlägg som bara de med lika seg kväll som mig orkar läsa.

Vi kan ju börja med min dag då, idag har jag varit inne i kungsbacka med Linn, käkade donken och köpte julklappar + köpt en jacka. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, snabbhandlat med mongopappi, käkat löjromstoast och räkor med la famila och käkat gomiddag. Har också kollat på film och snapchatat en hel del med bästa Emilia❤️

Kör lite idolsnack nu, måste bara säga att jag tycker Kevin kan ta sig där solen inte skiner och att han är i final är helt sick. Dem enda som röstar på honom är tanter som tycker han är så gullig när han står där och ler hela tiden. Erik var så jävla bra och han förtjänade verkligen att vara i final med Elin! Hans låt "wild" liksom, så jäkla grym! Men aja jag förstår mig inte på dem som röstar helt enkelt...

Lite julprat nu då, det är ju ändå första advent imorgon!! Så sjuuuukkktttttt att det snart är jul!!!!! LÄNGTAR IHJÄL MIG! Önskar mig bland annat primes, mk väska, lite parfymer och massa mer hihihihihihi också fyller jag ju år i Januari omgggggg hur najs e de inte!?!?!

Asså jag orkar inte skriva mer nu detta kan ha varit det fulaste inlägget jag någonsin sett!! För att göra det ännu fulare kommer massa goa bilder, enjoy!








Kommentera här: