France & Denmark

Hejhej :)

Idag har jag städat hela mitt rum och plockat iordning då jag är duktig på att lägga kläder överallt och inte plocka undan när jag gjort grejer.. Nu är det superfint och rent så jag är nöjd!
Jag har även börjat packa till.. Frankrike!
Jag och mina 3 bästa vänner aka tjejorna ska åka dit på torsdag. Vi ska vara där i en vecka och shoppa, bada & sola. Vi ska göra lite aktiviteter också som att gå höghöjdsbana, sååå kul är det! Jag har ju skrivit om detta förut så ni flesta vet ju redan men ändå :) Jag är så himla taggad och även mina medresenärer, hihi❤

Idag ska vi åka till Sveriges södra storstad. Imorgon ska min syster på ett läkarbesök i Danmark så vi ska bo på hotell inatt och bara mysa!

Vi hörs ikväll, puss&kram!

ootd:
Linne - Gina Tricot (födelsedagspresent av tjejorna)
Jeans - Gina Tricot
Nagellack - Isadora - Tip White


Kommentera här: