Love innebandy

Blir ett sent inlägg idag men har inte haft så mycket tid till att blogga.

I skolan idag var ju såklart matteläraren sjuk idag också. Orkar inte ens vara irriterad längre.
Som tur var hade jag inte min uppvärmning idag utan det blir näsa vecka tror jag. Vi spelade bara innebandy och det är så satans kul, helt underbart.

Efter skolan så åkte jag hem med mamma och lagade mat nästan direkt och sen var klockan redan 7 nästan och då åkte vi till simhallen och simmade lite och så för vi har problem med vårt vatten hemma och för tillfället fungerar inte duschen så då duschade vi där också.

Nu på kvällskvisten har jag pratat lite med bästa Idispidis och kollat på Maria&Mindy. Väldigt mysigt!

Nu ska jag sova så gott efter en lite seg skoldag, pussochkram!

har jäkligt många väldigt "charmiga" bilder på oss som jag inte har lagt ut förut men vet inte om silla skulle uppskatta det så himla mycket och dom vill jag ha för mig själv (misstolka inte) så jag kan skratta åt, fyfarao vad roligt vi hade det dom dagarna!