Påväg till moi

Hola chicas!

Ligger och kikar på nätet på Londonresor, jag älskar att planera för mig själv och drömma mig bort!!<3

Idag har vi varit nere i byn och handlat mat och kikat i butikerna. Blev ingen skidåkning idag men det är så skönt att inte hetsa utan göra det man känner för just då. Vi har ju varit här i en vecka typ och nu har vi en vecka kvar, lovely!

I förrgår kväll beställde jag en skitsnygg jeansjacka från Forever21. Bläddrade bland rean och såg den och jag bara: BAAAM! Den kommer bli så snygg till massa olika outfits och min nuvarande jeansjacka är mycket mindre och är inte så varm. Denna blir perfekt!

Snart ska vi äta tacos. Vi åt det igår i stugan men det var supergott och blev massa över så vi kör på det igen. Mums<3

Igårkväll när vi kom tillbaka till husbilen så pratade jag och hela familjen i ca 3 timmar om allt mellan himmel och jord. Jag har världens bästa familj och jag älskar dem så oerhört mycket. 
Vi kom fram till massa bra saker som rör oss alla och vi diskuterade om jättemycket. Jag önskar att alla barn kunde få känna lika stor glädje och trygghet som jag känner när jag är med min familj.
<3

Nu ska jag fortsätta planera och kika på Elsas värld tänkte jag. Pussar.



Kommentarer:

1 Lina Johansson:

Åh vill också åka till London!
Kolla gärna in på min blogg :)

Svar: Vem vill inte hihihiihhi
Erika Heiskanen

Kommentera här: