Kryssning nästa!

Hej allihopa!
 
Har varit i stan en stund för några ärenden. När jag kom hem så åt jag och sen har jag och syrran packat klart. 
 
Om jag inte har berättat det så ska jag, syrran, Ida & Emelie (mina kusiner), faster, farmor & farfar på kryssning till Helsingfors. Båten går imorgon kväll och vi kommer hem på torsdag morgon. Vi åker mot Stockholm tidigt imorgonbitti för att hinna till en butik som kussen ville till. Det var väl tur för Micha och hennes lillasyster tycker om den butiken very much så dom har beställt lite som jag ska köpa åt de. På onsdag ska vi ut i Helsinki och shoppa, min favoritsyssla!! Det ska bli så himla mysigt att få spendera massa tid med mina älsklingar.
 
Om några timmar åker vi till kusinerna och är där ett tag och sen ska vi hem till f&f för att nana där. Imorgonbitti blir vi upphämtade av faster och kusinerna för att vi ska åka i deras bil. 
JAG ÄR VÄLDIGT TAGGAD SKA NI VETA!
 
Puss & Kram till er, vi hörs ikväll och imorgon<3


peace out bitches
 
 
 
 

Kommentera här: