Årsresumé av 2012

2012 har varit både ett bra och dåligt år. 
Jag har mått välidgt dåligt vissa perioder och varit orolig. 
Vissa perioder har jag varit så sjukt jävla glad. 
Åren ska väl innehålla både tårar och skratt. 
Semestern i somras var en av de härligaste även om jag var väldigt orolig under den tiden. Men i slutändan var den riktigt lyckad. 
Hösten har varit bra men i slutet lite kämpig. Mycket i skolan och ledsen för ingenting. 
Denna vintern har varit toppen och än är den inte slut. Om en liten stund ska vi ge oss ut i backen igen, älskar skidåkning. 
 
Nu välkomnar jag 2013 med en öppen famn och om det blir som planerat blir sommaren inget fiasko utan en upplevelse som jag kommer minnas livet ut. 
Redan på tisdag nästa vecka har jag planer med mina älsklingar. Vi ska lära Tilda åka skidor på en skidort som ligger några timmar bort från hemma. Det ska verkligen bli kul :):)
 
Jag önskar er ett Gott Nytt År så hörs vi nästa år, puss&kram<3

Kommentera här: