iPad

Hej allihopa!

Har inte bloggar på några dagar men skitsamma. Hoppas ni hade ett bra påsklov, det hade jag!
Just nu bloggar jag från pappas iPad som han fick i torsdags när han fyllde år. Kanske inte riktigt att det är "hans" för att jag och syrran sitter och spelar osv. På den ganska ofta. Kulkul!
På måndag är det skola igen och jag dör nästan. Men på fredag eftermiddag bär det av till våran säsongsplats och där njuter jag varje sekund av livet. Min bästa vän ska kanske följa med också. Vi får hoppas på det! Jag kommer hem på tisdag eftermiddag iochmed att det är kristihimmelfärds då. Love life then.
Hoppas allt är bra med er!

Snart blir det släktkalas för pappa och det ska bli myselimys, saknar min kusin.

Hörs some other time, kisses💛

me and my bff


Kommentarer:

1 Michsipischi:

Puss!

2 Mahtab - Tjejen som bor i Kanada:

Lyssna gärna på min nya cover (Call me maybe) på youtube



http://www.youtube.com/watch?v=oLtk1pUcU7Y



Jag skulle bli jätte glad om du kommenterar vad du tycker!

Kram

3 Mahtab - Tjejen som bor i Kanada:

Tack så mycket!<3

Är det någon speciell låt som du vill att jag ska göra en cover på?

Kommentera här: